دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید هیراد به نام خدا

ترانه و ملودی: حمید هیراد / تنظیم: امیر میلاد نیکزاد

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام خدا, جدیدترین آهنگ حمید هیراد, دانلود رایگان آهنگ حمید هیراد بنام خدا, آهنگ خدا از حمید هیراد, ترانه خدا با صدای حمید هیراد

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.7 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 9.2 مگابایت]

Download Ahang Jadid

Hamid Hiraad – Khoda

متن ترانه ی خدا با صدای حمید هیراد:

نیمه شب بیرون زدم رفتم پی می خواری ام

تا در میخانه رفتم در پی دلداری ام

دوش دیدم در میخانه صف است از عاشقان

ای خدا ناخورده می من به شما رسیده ام

یارم آخر ز غم عشق تو دیوانه شدم

بی خود از خود شدمو راهی میخانه شدم

آنقدر باده بنوشم که شوم مست و خراب

نه دگر دوست شناسم نه دگر جام شراب

خوش خرامان میروی ای جان جان بی من مرو

سرو خرامان منی در دل و جان بی من مرو

این جهان با تو خوش است و آن جهان با تو خوش است

این جهان بی من مباشو آن جهان بی من مرو

مونس شب های دل زارم ای که تو شدی همه دارو ندارم

یا رب یا رب یا رب یا رب

مرهم قلب و دل بی قرارم ای که تو شدی همه دار و ندارم

یا رب یا رب یا رب یا رب

یا رب ای دل عشق تو صبر و ثباتم می دهد

عطر تو وقت سحر از غصه نجاتم می دهد

یا رب امشب برایم نم باران بنویس

دو سه شب پرسه زدن توی خیابان بنویس

یا رب امشب برایم نم باران بنویس

خوش خرامان میروی ای جان جان بی من مرو

سرو خرامان منی در دل و جان بی من مرو

این جهان با تو خوش است و آن جهان با تو خوش است

این جهان بی من مباشو آن جهان بی من مرو